Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014


Ένα αστέρι, μες της νύχτας τις ρωγμές,
πάνω απ το σκούρο ουρανό μου ταξιδεύει,
σιγά πλησίασε και γλίστρησε μες τις ρωγμές,
που τ’ άδειο βλέμμα μου, μονάχο του αγναντεύει.

Από πού ήρθε? Ποιος να μπεις, το κάλεσε?
εδώ που όλα όσα ζούνε, δεν μιλάνε?
με ποιόν πελώριο πλανήτη, μάλωσε?
και χαμηλά τα μάτια του, όλο κοιτάνε?

Κι αναρωτιέμαι, γιατί εμένα, απ όλους διάλεξε,
κι όχι μια άλλη αυλή, που θα είχε φώτα?
γιατί δεν πέταξε για πιο ψηλά, μα άλλαξε
την ρότα του κι ήρθε εδώ, σε σβηστά φώτα?

Σκέψεις μονάχα, μπορώ να κάνω, να κοιτώ,
κι ότι θελήσει, να του δώσω, πριν να φύγει,
κι αν απορίες έχω, δεν θα το ρωτώ,
ξέρω από μένα, η καρδιά, εύκολα δεν ανοίγει..

Ένα αστέρι, μες την βραδιά επισκέφτηκε,
την γκρίζα εικόνα μου και στάθηκε για λίγο,
να ησυχάσει ήρθε, μα πιο πολύ μπερδεύτηκε,
μες το κενό και μες το σύννεφο που κρύβω..

Ounkas

08/06/2014

4 σχόλια:

  1. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρηκα τη σελιδα σου στο facebook και εκανα like!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tελικα δεν εισαι εσυ :) αλλα ειχε τον ιδιο τιτλο η σελιδα ηχοι σιωπης το μπλοκ.οποτε σβηστηκα αφου δεν εισαι εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Skroytzako.
    Να ευχηθώ με την σειρά μου, καλή χρονιά με υγεία.
    Πάντα περνάς από εδώ και πάντα έχεις ένα καλό λόγο να πεις.
    Σε ευχαριστώ πολύ.

    Όχι, δεν έχω facebook, αλλά σε ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς. Όπως βλέπεις όμως, είμαι ακόμα εδώ και συνεχίζω να γράφω τις σκέψεις μου, για όλους όσους διαβάζουν εδώ και χρόνια τους ΄΄Ήχους Σιωπής΄΄.

    Να είσαι πάντα καλά, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή