Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013


Σιωπή, απέραντο κενό, φως δεν υπάρχει,
την αγκαλιά μου κλείνω και επιστρέφω,
σ ένα δωμάτιο, που η ζωή για μένα θα χει,
πάντα να μπαίνω και τα όνειρα να γνέθω

Είναι εκείνο, που για χρόνια κατοικούσα,
και που το άφησα, για λίγο ν ανασάνω,
είναι εκείνο, που απ το παράθυρο κοιτούσα,
να βρω το΄κάτι΄,που ποτέ μου δεν το φτάνω.

Εκεί γυρίζω, όταν οι λέξεις λιγοστεύουν,
κρύβομαι εκεί, σε μια γωνιά του παγωμένη,
κι όλο ρωτώ,το φως απ τ άστρα ποιός ληστεύει,
και μένει μόνη η καρδιά μου, πληγωμένη?

Τ' όνειρο άγγιξα, κι αν τώρα έχει φύγει,
είναι γιατί, σύννεφο ήτανε και σκόνη,
κι αν πίστεψα, πάντα θα με τυλίγει,
λάθος μου ήταν, η βροχή, το χιόνι, λιώνει.

Δεν ησυχάζω, δεν θυμώνω, δεν φωνάζω,
και αν εδώ θα κατοικώ, που να το ξέρουν?
είμαι εγώ? η κάποια άλλη, που της μοιάζω?
δεν έχω κάτι, άλλο να δώσω, να προσφέρω.

Ounkas
06/11/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου