Παρασκευή 12 Απριλίου 2013


Πάλι λέξεις χαράζω στο χαρτί,
κι αυτός ο χρόνος, γεμάτος εικόνες,
πάλι η καρδιά, δεν έχει γιορτή,
κλεισμένη, δεμένη, σε γκρίζες κολώνες.

Το μπλε που θα δεις, θάλασσα είναι,
κι αυτή η αχτίδα, το μικρό μου αστέρι,
για λίγο αν το θες, πλάι της μείνε,
γιατί δεν διαρκεί, πολύ καλοκαίρι.

Μπορείς να περνάς, ν αφήνεις σημάδι,
θα ήθελα τόσο, βαθιά να σε κρύψω,
για λίγο είναι φως, μετά το σκοτάδι,
κλειδώνει και εγώ, δεν μπορώ να σ ανοίξω!

Σαν μένουμε μόνοι, κανείς δεν γνωρίζει,
εγώ και εκείνο, δυό λύκοι !! αγρίμια !!
που ως το πρωί, κανείς δεν κερδίζει,
σκουπίζουμε δάκρυα, ερημιά και συντρίμμια.

Η μάχη σκληρή, σκιές που φωνάζουν,
κρατήσου μακριά, τις ώρες που τρέμω,
ήχοι και εικόνες και εμένα τρομάζουν!
σαν φεύγει η νύχτα, το σώμα μου σέρνω,

Ounkas
08/01/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου