Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Κι εκεί που η νύχτα, σ 'αγκαλιά με έχει αφήσει,
και τα μάτια είχαν κλείσει, έπεσα από ψηλά,
σε μια άβυσσο βρέθηκα, που την είχαν στολίσει,
ξωτικά και εφιάλτες, τοίχους και τα σκαλιά.

Όσο και να προσπάθησα δεν μπορούσα να ανέβω,
κάτω, κάτι με τράβαγε, ήθελε να μην φύγω,
δυό τρία βήματα έκανα, τα διπλά να κατέβω,
μ έκανε και χανόμουν, μες το χάος για λίγο.

Να μιλήσει ζητούσα, για να μάθω τί θέλει,
να μου πει τί γυρεύει, να δώσω ότι χρωστάω,
όχι για την ζωή μου, για αυτήν δε με μέλει,
να γυρίσω για εκείνον, μια στιγμή της ζητάω.

Να αφήσω τις λέξεις, στην καρδιά του επάνω,
κι όσα έχω λεπτά, στη γαλήνη του μέσα, να ζήσω,
μόνο εκεί να βρεθώ, δε θέλω άλλο να κάνω,
ότι ήταν το ένιωσα κι άλλο δε θα ζητήσω.

Μα η άβυσσο απότομα, με μανία κυκλώνει,
το μικρό μου κορμί, στο σκοτάδι το στέλνει,
δε με νοιάζει που χάνομαι, ούτε που με πληγώνει,
και τις δυό λέξεις που ήθελα, ψιθυρίζω στα χείλη.

Ounkas
15/06/2013


3 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά καλό ! Πολύ καλο ειναι αυτο ! Την καλησπερα μου και καλο χειμώνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα poet. Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω μετά απο πολλά χρόνια, αν θυμάμαι καλά το nick name.

    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και τα καλά σου λόγια.
    Εύχομαι να είσαι καλά.

    Καλό χειμώνα σε όλους μας και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή