Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Δεκάδες ρωγμές, στην καρδιά κατοικούν,
είναι λέξεις πολλές, που λόγο δεν κράτησαν,
που είπαν θα είναι εδώ συνέχεια, για να βρουν,
τα χνάρια στη φλόγα, που πάνω περπάτησαν.

Σκληρό το ταξίδι, με καμιά δεν θυμώνω,
πώς μπορώ άλλωστε, προσπάθησαν ν’ αγγίξουν,
το γιατί της ανάσας, που όλο ματώνω,
το απόλυτο τίποτα, με τα χέρια να πνίξουν.

Είναι αλλιώτικα όταν,  τα λόγια διηγούνται,
μία θάλασσα άγρια, που ότι υπάρχει, βυθίζει,
κι άλλο είναι να δεις, τις στιγμές να στερούνται,
της καρδιάς ένα χτύπο, ήχος που όλο ελπίζει.

Ο ουρανός σου απέραντος, ο δικός μου.. μια στάλα,
ο άνεμος σου χαμόγελο, ο δικός μου… όλο καίει,
η βροχή σου δροσιά, η δική μου.. ψιχάλα,
ο ήχος σου μελωδία, ο δικός .. όλο λέει..

Καλοκαίρι εκεί…  παλτό φορώ και κρυώνω..
γέλιο υπάρχει εκεί…  εδώ δάκρυα κυλούν..
εκεί γύρω ζωή…  πάντα εδώ μεγαλώνω…
πρόσωπα αγαπημένα…  εδώ σκιές μου μιλούν…

Ounkas

20/01/2015

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Skroytzako.
    Να ευχηθώ με την σειρά μου, καλή χρονιά με υγεία.
    Πάντα περνάς από εδώ και πάντα έχεις ένα καλό λόγο να πεις.
    Σε ευχαριστώ πολύ.

    Όχι, δεν έχω facebook, αλλά σε ευχαριστώ έτσι κι αλλιώς. Όπως βλέπεις όμως, είμαι ακόμα εδώ και συνεχίζω να γράφω τις σκέψεις μου, για όλους όσους διαβάζουν εδώ και χρόνια τους ΄΄Ήχους Σιωπής΄΄.

    Να είσαι πάντα καλά, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ounkas.Τι κάνεις,πως είσαι ; Πάρα πολυ καλο οτι και εαν γραφεις και αυτο το τελευταιο ειναι εξαιρετικο θα ελεγα.Ελπιζω να εισαι καλα.Την καλησπερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή